UA
  • RU
  • UA
0
  • Переглянути кошик 0 Товарів
  • Ваш кошик порожній!

Гарантія та повернення товару

Звертаємо Вашу увагу на те, що наша компанія не є виробником товарів, представлених в цьому інтернет-магазині. Кожен товар має свого виробника і саме їм передбачається встановлення обмеження терміну придатності на вироблену продукцію. Протягом цього періоду якість товару повинна відповідати встановленим вимогам - це гарантія виробника.Ми, як представники виробника в Україні, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» даємо можливість обміняти або повернути товар належної якості (без дефектів) протягом 14 днів.

Як обміняти або повернути товар?

Для того, щоб обміняти або повернути товар, який не підійшов, переконайтеся в тому, що:

  • товар абсолютно новий, не був у вжитку і не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.
Обміняти або повернути товар Ви можете в нашому центральному офісі за адресою: м Дніпро, вул. В.Мономаха 29/79.

    Легке повернення від Нової Пошти - повертай та не плати за доставку

    Компанія Нова Пошта пропонує НОВУ ПОСЛУГУ за назвою "Легке повернення". Доставка повернення у такому разі безкоштовна для обох сторін. Щоб оформити повернення за цією програмою, необхідно мати лише мобільну програму або авторизуватися через кабінет користувача. Щоб скористатися легким поверненням, вам потрібно:

    • увійти в мобільний додаток Нової пошти або бізнес-кабінет.
    • відкрити «Мої відправлення» та вибрати отриману посилку, яку хочете повернути.
    • у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення».
    • вказати причину повернення товару із запропонованого переліку.
    Докладніше за посиланням https://novaposhta.ua/lp/#top.

    Якщо повернення здійснюється звичайною відправкою товару (не через послугу "Легке повірення"), доставка повернення оплачується відправником (покупцем). У разі виявлення дефекту, помилкового відправлення менеджером іншого товару чи іншої ситуації, через яку повернення/обмін здійснюється з вини виробника/продавця - витрати на доставку оплачує продавець (наша компанія).

    Після перевірки товару на цілісність та комплектацію ми обміняємо його на інший або повернемо гроші.

    При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт не порушення покупцем гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п. 6 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» становить 14 днів. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару Покупцеві, в наслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).

    В яких випадках обмін або повернення неможливе?

    Не поширюється можливість обміну або повернення на товари, які:

    • не мають упаковки і маркування, або вона пошкоджена;
    • мають сліди використання;
    • втратили товарний вигляд;
    • пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
    • закінчився термін 14 днів з дня продажу.
    Для того, щоб повернути товар он-лайн - заповніть, будь ласка, цю форму.

    УВАГА: виробник залишає за собою право змінювати склад, комплектацію, колірну гаму товару, гарантійний період, технічні характеристики і т. д. без попереднього повідомлення. Тому опис товару на сайті: технічні характеристики, комплектація, індивідуальні властивості – можуть відрізнятися, містити неточності. Цікавлять вас характеристики уточнюйте, будь ласка, у оператора.